مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15ورزشي

کمیته فنی فدراسیون تکواندو| بررسی مدعیان حضور در انتخابی المپیک در دو رویداد مهم


در پایان جلسه دو ساعته کمیته فنی، انتخاب وزن و تکواندوکار اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک به بررسی عملکرد تکواندوکاران در دو رویداد داخلی و بین المللی موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با هدف انتخاب نماینده ایران در مسابقات انتخابی المپیک در بخش قاره ای عصر امروز به ریاست هادی ساعی رییس فدراسیون و با حضور دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی، دکتر نظری و سلیمی نواب رییس، مهروز ساعی، علی تاجیک، پیام خانلرخانی، مجید افلاکی، مهرداد یوسفی و رضا ایمانزاده (اعضای کادر فنی تیم ملی) برگزار شد.

  در این جلسه حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در موارد مختلف بیان کرده و در نهایت پس از بحث و بررسی جوانب مختلف از جمله شرایط تکواندوکاران کشورمان، وضعیت سهمیه های کسب شده توسط کشورهای آسیایی، رقبای ایران و .

مقرر شد عملکرد تکواندوکاران دو وزن 58- کیلوگرم و 80+ کیلوگرم در رقابت های لیگ برتر (پنجم و ششم بهمن ماه) و رقابت های بین المللی فجیره مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت کمیته فنی در خصوص وزن و نماینده ایران در مسابقات قاره ای تصمیم گیری کند.

   شایان ذکر است، علی اکبر سلطانی به عنوان عضو جدید کمیته فنی منصوب و در جلسه فوق حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته فنی فدراسیون تکواندو| بررسی مدعیان حضور در انتخابی المپیک در دو رویداد مهم

کمیته فنی فدراسیون تکواندو| بررسی مدعیان حضور در انتخابی المپیک در دو رویداد مهم